Seminari

Pedagoško društvo informatičara Srbije organizuje obuku iz programiranja pod nazivom

“Razvoj algoritamskog razmišljanja kao osnove programiranja – ulog u budućnost”

Obuka obuhvata početne korake u učenju programiranja. Sadržaji obuhvaćeni kursom uglavnom odgovaraju sadržajima koji se izučavaju u početnim godinama učenja programiranja, bilo kroz informatiku u osnovnoj ili kroz  odgovarajuće predmete u srednjim školama.
Obuka će se odvijati tokom tri meseca, počev od polovine aprila. Za to vreme učesnici će ovladati logikom osnovnih upravljačkih struktura (linijske, razgranate i ciklične strukture), kao i tehnikama rada sa nizovima.
Pored početnog rešavanja problema na algoritamskom novou, kurs predviđa i izradu odgovarajućih windows aplikacija kodiranjem u programskom jeziku Visual C#. To podrazumeva i upoznavanje sa osnovnim pojmovima programiranja vođenog događajima (izrada dizajna, rad sa kontrolama, događaji i reakcija na događaje).
Na početku obuke biće organizovani jednodnevni susreti “uživo” tokom kojih će se polaznici upoznati sa organizacijom i korišćenjem platforme za učenje, kao i osnovnim opcijama razvojnog okruženja koje će se koristiti tokom obuke.
Planirano je izvođenje radionica u Novom Sadu, Beogradu, Kraljevu, Nišu i Leskovcu. Da bismo omogućili učešće u obuci i učenicima iz drugih gradova, radionice “uživo” će biti fakultativne. To znači da oni polaznici kojima usled troškova putovanja ili vremenskih okvira predviđene lokacije i termini ne odgovaraju, za nastavak obuke NEĆE biti uslovljeni prisustvom na radionici, ali će planirane sadržaje morati da pređu samostalno.
Po završenom kursu (tokom letnjeg raspusta) predviđena je izrada projektnog zadatka po izboru korisnika, a projekat koji po oceni komisije bude najoriginalniji po kriterijumima funkcionalnosti i dizajna biće nagrađen.

Program se sprovodi uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Uslovi:

  • Kurs je namenjen učenicima 7. i 8. razreda osnovnih škola
  • Učenicima 1. i 2. razreda srednjih škola bilo kog profila
  • Svima onima koji su već sada napravili izbor i žele da se po završetku školovanja bave poslovima u okviru IT industrije, kao i onima koji još uvek nisu sigurni, a smatraju da im osnovna obuka može pomoći u donošenju odluke.

Prijava:

Broj mesta je ograničen. Prijave traju do 16.04.2017. ili do popune mesta.
Možete se prijaviti popunjavanjem onlajn obrasca na LINKU 
Kurs će se održavati na adresi http://eucenje.pdislab.org.rs/.
Na stranicama ovoj sajta bićete informisani o kursu, kao i o zanimljivostima i zbivanjima u oblasti IT-a.

 

KONFERENCIJA FAKULTETA ZA MENADŽMENT

Univerzitet Metropolitan pokreće među akademskom i privrednom javnosti novu i veoma značajnu temu – neuromarketing. Kompanijama uglavnom nije teško da prate šta potrošači kupuju, ali zato teže razumeju zašto baš to kupuju. Emocije i racio utiču na odluku o kupovini, te su naučnici počeli povezivati neuronauku, istraživanja neurosistema i mozga sa prodajom i marketingom. Ova nova i dinamična interdisciplinarna oblast se zove neuromarketing. U njoj se tumače psihološka i neurofiziološka saznanja koja su važna za marketing. Potrošači uglavnom s lakoćom umeju da izraze svoje preference, šta žele, šta im se dopada, čak i koliko će platiti za neki proizvod. Ali ne umeju tako lako da izraze odakle te preference dolaze, kako i kada na njih utiču faktori kao što je raspored u izlogu, boje, zvukovi ili brendovi. Neuromarketing pomaže da se razumeju skriveni elementi procesa odlučivanja. Istraživači koriste funkcionalnu magnetnu rezonancu (fMRI), elektroencefalografiju (EEG) i senzore za merenje promene u fiziološkom stanju čoveka kako bi saznali reakciju potrošača, njihove kognitivne i afektivne odgovore na određene marketinške aktivnosti i način donošenja odluke pri kupovini. Kompanije koje imaju potrebu za predviđanjem budućeg ponašanja potrošača već ulažu velike resurse u najsavremenije laboratorije, istraživačko osoblje ili partnerstva sa velikim brojem Univerziteta. Među njima su Google, CBS, Frito-Lay, a stotine drugih kompanija aktivno koristi usluge rastućeg broja neuromarketing konsultanstkih i istraživačkih kuća.

Акредитовани семинари у фебруару и марту 2017. / Обука за интерактивну таблу / Понуда курсева

Поштоване колегинице и колеге,
у току фебруара и марта месеца 2017. године у плану је реализација акредитованих семинара и неформалних курсева за професионални развој у следећим терминима:
Поштоване колегинице и колеге,
у току априла месеца 2017. године у плану је реализација акредитованог семинара „Методе наставе и учења“ у два термина. Придружите нам се!
 
Назив семинара број у Каталогу (број бодова)
Методе наставе и учења, 411/2016 (8 бодова)
Датум и време одржавања
Петак, 21. април 2017. (са почетком у 13 сати)
Субота, 22. април 2017. (са почетком у 8 сати)
Место реализације
Регионални центар за стручно усавршавање НИШ
Ул. Париске комуне бб, Ниш
Дужина трајања програма
Један дан / 8 школских часова
Теме програма
Наставне методе, облици, средства. Савремени наставни системи и методе наставе. Учење учења.  Педагошка клима. Мотивација за учење-примери добре праксе; Комуникацијске вештине.
Цена семинара по учеснику
1400 динара
Подаци за пријаву
Име, презиме, ЈМБГ (опционо), радно место у школи, назив школе, место у коме се школа налази.
 
Податке за пријаву послати
 
телефоном на број  +381 (0)64/021-021-2.